Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa alkaen: 30.05.2025

1. Yleistä verkkokaupasta

Stella Sisu Oy (y-tunnus: 3520105-6, käyntiosoite: Taivalmäki 9, 02200 Espoo, sähköposti: info@stella-sisu.fi) myy tuotteita yksityishenkilöille ja liikuntaseuroille Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.

2. Tilaaminen

Tilaukset tehdään verkkosivujen kautta osoitteessa www.stella-sisu.fi. lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja suorittamalla maksu verkkokaupan kassalla. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Tuotteita ei varata asiakkaalle ostoskoriin, eli tuote on sinun vasta tilausvahvituksen saatuasi. Tilaus vahvistetaan automaattisesti sähköpostitse.

3. Hinnat ja maksutavat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (25,5 %) ja ilmoitetaan euroissa (€). Maksu tapahtuu turvallisesti yhteistyössä Mollie B.V.:n kanssa. Hyväksytyt maksutavat ovat:

  • Pankki- ja luottokortit
  • Verkkopankkimaksut
  • Trustly
  • Lasku / osamaksu Klarna
  • Tilisiirto Osuuspankille

4. Toimitus

Toimitustavat:
  • Matkahuolto, Posti ShipIt:in kautta tai nouto Espoon myymälästä sen aukioloaikojen sisällä

Tilauksia on mahdollista noutaa ilman postituskuluja toimistolta Espoosta sen aukioloaikojen sisällä. 
Toistaiseksi toimisto on auki maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 17-20 sekä lauantaisin klo 10-11 osoitteessa Taivalmäki 9, 02200 Espoo (Cityvarasto Business Center). Seuraathan aukioloaikojen mahdollisia muutoksia verkkokaupan sivulta.
​Verkkokauppa pidättää oikeuden toimitustavan muutokseen.

Toimitusaika

Normaali toimitusaika varastotuotteille on 2-5 arkipäivää. Kaikki verkkokaupassa ostettavissa olevat tavarat, ovat heti saatavilla Espoon toimistolta, ellei muuta mainittu tuotteen kuvauksessa. Tilauksen nouto Espoon toimistolta on mahdollista toimiston aukioloaikojen sisällä noutoilmoituksen sähköpostitse saamisen jälkeen. Tarkista roskaposti-kansio, mikäli et saanut tilausvahvistus tai noutoilmoitus sähköpostitse kahden työpäivän kuluttua tilauksesta.

Pidempi, maksimissaan 1 kuukauden toimitusaika koskee tuotteita, joita ei tilaushetkellä ole valmiina varastossamme ja tuote tilataan valmistajalta. Tästä on mainittu aina tuotteen kuvauksessa. Mittatilaustyönä tehtävien voimistelupukujen toimitusaika vaihtelee riippuen tilausjonosta ja on selvitettävä erikseen yrityksen edustajan kanssa. 

Mikäli tilauksellasi on erityinen kiire, mainitse päivämäärä, jolloin tuotteen tarvitset ”Lisätiedot tilauksesta” -kentässä tilausta tehdessäsi ja olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian selvitäkseen toimitusvaihtoehtoja.

Mikäli haluat tehdä tilauksen ulkomaille, ota yhteys sähköpostitse: info@stella-gymnastics.com 

​Toimitus ulkomaille

Verkkokaupan laskemia toimituskuluja ulkomaille ovat suunta-antavia ja tarkkaa tarjousta varten, ottakaa yhteyttä kauppiasta.

5. Toimituskulut

Toimitustapavaihtoehtoina verkkokaupastamme löytyy palveluntarjoaja Shipit Oy Ab:n tarjoamat Posti, Matkahuolto sekä DB Schenker. Toimituksen normaalihinta on alkaen 6,80€. Toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen maksua. Asiakas voi itse valita toimitustapa ja hänen valintansa vaikuttaa toimituksen hintaan.
Jos lähetyspakkaus on vaurioitunut, suosittelemme reklamoimaan lähetyksen kuljettaneelle yhtiölle mahdollisimman pian.

6. Vaihto- ja palautusehdot

Verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Voit palauttaa ohjeita noudattaen käyttämättömän tuotteen, jolloin verkkokauppa hyvittää sinulle tuotteen ostohinnan. Mikäli haluat vaihtaa esim. tilaamasi tuotteen kokoa, voit palauttaa vääränkokoisen tuotteen ja tehdä uuden tilauksen verkkokaupassa. Tällöin näet välittömästi, onko tuote saatavilla haluamassasi koossa ja saat uuden tuotteen yleensä jo 2–5 arkipäivän kuluessa.

Valmiilla, käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattuja hygieniatuotteita, tilauksesta teetettyjä tavaroita tai sinetöityjä tuotteita (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Peruutusaika alkaa tuotteen toimittamisesta, joka näkyy seurantakoodin tiedoissa. Palauttaminen on asiakkaillemme maksullista eli asiakas sitoudu maksamaan palautuksesta johtuvia postituskuluja.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Asiakaspalautukset käsittelemme 14 vrk:n kuluessa. Palautusoikeus ei koske mitta- tai erikoistilaustuotteita (omat mallit). 
Verkkokaupasta tilattuja tuotteita voi palauttaa toimistomme Espoossa tai postitse. Emme vastaanota palautuksia postiennakolla.

Palautettavat tuotteet on lähetettävä takaisin pian palautusilmoituksen jälkeen. Jos tuotteet eivät ole myyntikunnossa, osa tuotteiden hinnasta vähennetään palautettavasta summasta.
Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) mukaan verkkokaupalla on oikeus pidättyä rahan palautuksesta, kunnes se on saanut palautetun tuotteen / tuotteet takaisin. Maksu palautetaan lähtökohtaisesti samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin.

Palautuksista tulee ilmoittaa etukäteen osoitteeseen: info@stella-sisu.fi

Asiakas vastaa palautus kustannuksista, ellei kyseessä ole virheellinen toimitus.

7. Tilauksen noutamatta jättäminen

Noutamatta jätetty tilaus ei ole sama kuin palautus.

Jos asiakas ei nouda tilausta ja se palautuu meille, vähennämme alkuperäisen toimitusmaksun sekä palautuksesta aiheutuneet käsittelykulut mahdollisesta hyvityksestä. Mikäli kyseessä on mittatilaustuote tai yksilöity tuote, maksua ei palauteta.

Pyydämme asiakkaita huolehtimaan saapuneen tilauksen noudosta ajoissa, jotta vältetään tarpeettomat lisäkulut.

Jos olet valinnut toimitustavaksi nouto toimistolta (Espoo), pyydämme noutamaan tilauksen 14 vuorokauden kuluessa ilmoituksesta.

Mikäli tilausta ei noudeta määräaikaan mennessä:

  • Lähetämme muistutusviestin sähköpostitse.
  • Jos tilausta ei noudeta muistutuksesta huolimatta, varaamme oikeuden:
    • velottaa säilytyksestä 5 € / viikko, alkaen 15 vuorokauden kuluttua.
    • peruuttaa tilaus, mikäli noutoa ei tapahdu 30 vuorokauden sisällä, eikä meihin ole oltu yhteydessä. Tällöin jo maksettuja kuluja säilytyksestä ei palauteta.

Toivomme, että asiakas ottaa tarvittaessa yhteyttä ja sopii lisäajasta etukäteen.

8. Force Majeure

Stella Sisu Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen, kuten lakkojen tai pandemian, aiheuttamista viivästymisistä tai niistä aiheutuneista haitoista.

7. Reklamaatiot ja virheelliset tuotteet

Jos tuote on viallinen tai toimitus virheellinen, pyydämme ottamaan yhteyttä viipymättä sähköpostitse info@stella-sisu.fi. Selvitetään tilanne ja sovitaan korjaus tai hyvitys.

Käytettyjen tavaroiden myynnin yhteydessä eli Kirpputorin myynnissä, emme voi taata tavaroiden täydellistä puhtautta tai steriiliyttä. Vaikka teemme parhaamme tarkistaaksemme ja puhdistaaksemme tuotteet ennen niiden myyntiä, emme ole vastuussa, mikäli käytettyjen tavaroiden mukana kulkeutuu lemmikkien karvoja tai muita allergisia reaktioita aiheuttavia aineita. Asiakas hyväksyy ja ymmärtää, että vastuu näiden riskien hallinnasta on asiakkaalla itsellään. Suosittelemme, että asiakas puhdistaa kaikki ostamansa käytetyt tavarat ennen käyttöä.

8. Asiakaspalvelu

Kysymyksissä voit ottaa yhteyttä:

info@stellasisu.fi
045 78723460 arkipäivinä klo 15.00-20.00
Espoon myymälän aukioloajat ja osoite löydät verkkosivulta

9. Tietosuoja ja evästeet

Käsittelemme asiakastietoja luottamuksellisesti ja voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Lisätiedot löydät tietosuojaselosteessa.

Shopping Cart
Scroll to Top